25. Robotu'

Pentru sinucidere apasati tasta 1

Fiti-ar robotul al naibii. Nu zau? Si pentru ajutor sa apas 2? Nu stiu cum a ajuns la moda chestia asta cu robotul telefonic si nici nu ma intereseaza. Dar e al dracu’ de stupid si de stresant sa suni la institutiile importante ale statului (nu dau exemple) si sa te trezesti cu un imbecil de robot. Pai tu ai nevoie de ajutor in cel mai scurt timp cu putinta si el te ia cu “bine ati venit, pentru limba romana…”. Robot cretin, da-mi ofiterul de serviciu ca imi fura masina!! “Va multumim pentru apel, pentru asistenta…”. Bai dobitocule, mi se duce bateria. “Va rugam asteptati…”. Si incepe melodioara specifica… Poftim? Care e faza cu melodiile astea stupide? Mi se pare mai mult decat absurd sa te “incante” cat esti on hold si tu de fapt vrei sa raportezi un deces. E doar un exemplu.

"Ti se fura cardul sau telefonul, ai o ruda bolnava rau, ti-au intrat hotii in apartament, te alearga un criminal, ai luat foc cand alimentai? Nu conteaza… Tot trebuie sa treci prin labirintul telefonic. Daca nu ai vorbit 2 ore cu robotul, daca nu ai apasat de 15 ori codul numeric personal si nu te-ai delectat de 7 ori cu melodia noastra, inseamna ca apelul nu este important. Si va rugam insistent sa eliberati linia pentru urgente, da? Nu suntem aici pentru glume proaste”. Pai in ritmul asta de asteptare cu siguranta nu mai am de raportat nimic cand ajung la o persoana reala din respectiva institutie.

Va dati seama daca suna Filimon din comuna ratacita la una din liniile de urgenta? Ar suna cam asa:
Sarut mainile domnisoara, as dori sa… / “Pentru limba romana apasati tasta 1” / Pai, eu am telefon cu disc domnisoara… / “For english press 2” / Cine?? / “Daca doriti sa fiti transferat la un operator apasati steluta” / Pai pe femeia mea o cheama Maria… / “Va rugam ramaneti pe fir…(melodie)” / Domnisoara, eu v-am sunat sa va spun ca arde biserica…

Stupid, inconstient, un sistem defect inca de la implementare. Noi sunam si ne enervam si pierdem timp si bani, si operatorul unic este la cafea cu femeia de serviciu. De ce zic operator unic? Pentru ca este singura explicatie care mi-a venit in minte: Exista un singur operator pentru toate institutiile si firmele din Romania care preia toate apelurile. Si intre doua barfe, fuge de la un telefon la altul prin tragere la sorti…

Niciun comentariu: