33. Euro08

Egal cu 0

"...0-0 cu Franta este o performanta. Egalul cu vice-campiona lumii este un rezultat de zile mari. Punctul prins in primul meci este exceptional. Mai mult nu puteam obtine. Am jucat excelent. Tactic am fost peste francezi. Piturca a gandit perfect partida. Bravo baieti!..."
BLA BLA BLEAH!!

Superba aparare. Si cu ce ne ajuta asta?Intotdeauna ne-am multumit cu putin, mereu am ciugulit din resturile aruncate de adversari. Suntem complexati si frustrati, nu avem incredere deloc in noi si la capitolul mentalitate de invingator stam atat de prost incat mai bine lasam capul jos si ne intoarcem acasa. Rezultatul ar fi fost bun daca se juca si fotbal…

Fotbalul s-a schimbat atat de mult si am ajuns sa ne uitam la partide de sah. 1(UN)!!! singur sut pe poarta intr-un meci de fotbal? Din cate stiu eu toata esenta fotbalului o reprezinta golurile… Iar ca sa dai goluri trebuie sa sutezi pe poarta. Urat. Foarte urat, am picat in jocul unei Frante obosite si supraestimate. O echipa a Frantei care a ramas cu renumele, o echipa a Frantei de care se tem numai cei slabi. Iar Romania a facut parte din cei slabi. A acceptat anti-jocul “gainilor” si s-a multumit cu egalul. Pacat. Romania are forta, are potential, putea invinge Franta lejer in acest meci. Singura conditie era sa joace…

Sa prinzi Franta la pamant si sa nu profiti? Punctul scos sa si-l puna in vitrina toti naivii care cred ca nu puteam obtine mai mult, toti antrenorii care nu joaca la victorie, toti acei carora le place noul fotbal supertacticizat, toti cei slabi de inger, toti jucatorii care accepta anti-jocul adversarului.

Olanda cum a putut? Era tot o echipa care pleca cu sansa a doua. De data asta cu campioana lumii… Si rezultatul nu a fost 0-0, pentru ca fotbalul lor se joaca pe goluri, nu pe “realizari” bune numai pentru statistica. Pentru ca 0-0 ar fi fost o rusine pentru ei, pentru ca ei au intrat pe teren ca sa castige… Si asta au si facut.

Romania poate mult mai mult, dar din pacate e tinuta pe loc de o natie intreaga care se va multumi intotdeauna cu putin. Si de ziaristii lu’ peste care i-au aplaudat dupa 0-0 cu Franta. Si de toti cei care se sperie numai cand aud “Franta” sau “vice-campioana”…

A fost cel mai urat meci pe care l-am vazut iar rezultatul nu ma multumeste deloc. Gata, am spus! Parerea mea…

Niciun comentariu: