34. Cinema

Va doresc sali GOALE!

Dragi responsabili si/sau patroni de sali de cinema: Va multumesc din suflet pentru confortul de care am parte atunci cand imi golesc buzunarul cumparand bilete la film si va admir pentru profesionalismul de care dati dovada. Respect! Dar am o intrebare: de ce nu serviti si alcool ieftin in sali? Pentru ca in rest aveti detul de multe in comun cu bodega de cartier…

Cinematografe de cartier, de lux, de fite, normale, vechi, noi, mici, mari, lungi, scurte, patrate, rotunde… toate au ceva in comun. Ceva infect, ceva stricat, ceva care alunga lumea din sali si o tine la distanta. S-a dus tot farmecul de a merge la film, s-a dus toata bucuria.

Pentru ca toti retardatii si-au facut un obicei din a merge la cinematograf numai ca sa strice cheful altora. Vin la cinematograf ca musca la ...., dar in loc sa-l manance ne mananca noua nervii.

Am inteles ca tuturor li se face brusc pofta de shaorme si pui pe rotisor de cate ori apare pe imensul ecran un om spintecat, am trecut cu vederea sindromul popcorn, am ignorat fataiala catre si dinspre toalete (cu toate ca nu este o intalnire a celor cu probleme de prostata). Bun, asta e… lumea are mancarimi sau pur si simplu nu-si gaseste pozitia ideala asa usor. Toate trec cam in prima jumatate de ora: mancarea se termina, covorul de floricele si resturi e intins, vezicile sunt goale… Perfect, ramane totusi jumatate de film de urmarit in liniste.

Sau nu! Pe ultimul rand incepe discutia foarte importanta dintre doi sau mai multi cretini care se cred pe stadion. Huliganii de cinematograf, cu voci infundate si groase isi incep spectacolul. Si grohaie (pardon,vorbesc) tot filmul despre mai toate problemele existentiale: telefon mobil, masina, haine, smenuri (scuzati, afaceri). Din cand in cand mai fac cate un comentariu referitor la film, de parca sala ar fi plina de orbi. Cand nu au ce comenta, incearca sa comunice cu actorii, probabil unii dintre ei sunt scoliti si au trecut si pe la teatru.

Aceste gunoaie cu iq mai mic decat al scaunului pe care isi odihnesc cea mai importanta parte a corpului isi fac de cap ora de ora, film dupa film, in toate cinematografele din Romania, sfidand cu nerusinare cam tot ce inseamna bun-simt. Pentru ca li se permite.

Am trait cu impresia ca daca platesc mai mult si aleg un cinematograf mai select, dispar si animalele din ultimul rand, am crezut ca pretul piperat include si o dezinfectie fonica. NU! Peste tot la fel. Difera numai pretul platit pentru NEvizionarea filmului. Cam atat. Si parca unele sali au scaune putin mai moi…

Niciun comentariu: